YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Ahad, 1 November 2009

ngantok!!!

salam..
ari nie aku agak awal bagon...
tgok2x luar jerk..abg aku yg dri segamat kate nk dtg rumah mlm tdi, xde ag..
aku cri la satu rumah.. xde..
aku tros buka gintama kt TV2..
mak aku kluar dri bilik..
aku tanya la kat mak..
'mak,kate acai nk dtg cni ngan kwn dia??'
'mane ade..mak tggu smpi 3 pg x smpi2..bile mak call dia ckp x jdi dtg plak!!'
siot tol la bg aku 2.. cian mak aku..patut la mak aku mcm tension jerk pg tdi..
malas la nak cite pasal dia..
skrg nie aku tgh tgok cite FINDING RIN TIN TIN kt star movies..
best la cite dia..
mak aku tgh masak ayam masak cilipadi ngan sayur bayam goreng..
aku nak siapkn handout yg cikgu beri jap ag..
lagipon aku blom mandi ag..
masyham2x..
he3~
ok la..
2 jerk..
Wslm~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan