YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Sabtu, 14 November 2009

hari penuh dgn barakah..

salam..
sedangkan NABI MUHAMMAD ampunkan umatnye..
lagila kite sebagai manusia biasa..
ari nie aku minta maafkan kat bdk2 yg kena marah ngan aku smlm..
he3~
sorry yerk kgkwn..
let's begin my stories today..

after solat subuh ..
aku g skolah ngan penuh rase berkobar2 utk SPM..
hahah;) x boleh blah..
dok eh.. aku punye misi utk cri kad 001 yg ilang..
pagi2 dah dok menagok kt dpn pjbt..
dgr pesanan guru2..
haaah..
pn chan ade pesan..
kalo nak tahu tips 4 BM SPM..
gie kt galusBM.com..
he3~

after assembly..
aku g menapak kt kelas dulu;)
ari nie just 13 pelajar dtg..
x pecah rekod ag..
tp 7 student will be got SURAT AMARAN PONTENG..hahahaha ;)
smpi2 jerk dak2 asrama wat announcement..
'dak2 islam g surau , bace yassin '
alamak kena turun balik..
xpe2.kn ari nie mood aku baik..
g surau , ambil wudhu' , ambil yassin..
rupe2nye..bace yassin nie utk kiteorg yg akan ambil exam 4 SPM..
thanx 4 PANATIA PEND. ISLAM SMK SETA JB..
bace yassin dgn penuh tawadu' ..
bace doa slps yassin,,
ucapan PN.NANI..
Sesi mohon maaf dgn guru2 SETA..
balik kelas..

naik2 jerk , Pn.KALA dah ade kt kls..
ngah wat ULBS BI utk form 4..
aku minta kebenaran nk kluar utk misi Kad OO1..
santhi pon nak join..
bermulanya misi KAD OO1..
first jumpe CIK NALINI kat dewan amik kunci bilik kaunseling..
smpai kat bilik kaunseling kiteorg cri la segenap penjuru..
x jumpe juga..
pas pulang kunci..
cri pulak kt bilik guru..
x de juga..
da give up ..kiteorg ckp kt cikgu suruh dak2 yg ilang dia punya Kad 001 tu beli baru..
.................................................................................................................................

dah penat round satu skolah..
kiteorg naik la kt kelas..
sampai2 jerk CIK NALINI da ade kt kelas..
bg no id 4 apply ipta..
whoah..aku x sabar nak key in ..
nak apply diploma kt U..
ye la aku nie an x lyk masuk matrik atau asasi..
insyaallah ..
aku nak apply diploma yg berkaitan ngan minat aku..
hiohihi..
x pilih ag pon..
pas2 kiteorg pon g bio lab 4 last day...

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
kt bio lab..
pn.lee dah tggu lame kt sane..
cian dia..
aku ckp argh tdi cik nalini bg no id 4 apply ipta,,
dia x jdi marah..
kiteorg x study pon..
aku jdi tutor kt dorg trgkan ape beza antara matrik, asasi , stpm n diploma..
rupe2nye diorg x phm ..
aku trgkanla..
nasib baik la dorg nie phm..
hahahha;)
10.40am..
ape lagi rehat la..
sblum 2 aku minta maaf ngan pn.lee n hug her..
dia suruh aku wat yg trbaik 4 spm..
insyallah teacher!!

REHAT time!!!===========================================

bm pn.liz x masuk..
kiteorg x blajar pon..
masih ag bincg nak amik course ape kt U..
11.40 g lab chemistry..

kt lab chemistry..
lagila x wat pape..
coz pn.mahani x masuk pon..
aku dah siap salin skema jawapan..
so x wat la..
just blajar sejarah skit2..
nini,tira ngan ema siap wat konsert kt dlm lab..
he3~

12.40pm
siap2..
angkat beg n tros balik..

******************************************************************
last day;(
i will remember that school..
dri aku yg terejal jdi dak feminin skit..
dri keanak-anakan tros jdi mature..
dri x ramai kwn..tros ramai kwn kt sini..
dri sombong ke terlebih peramah..
he3~
love that school n teacher..
sedih coz trpaksa tinggalkan school 2..
i will becoming back ..
ISNIN depan..hahahaha
coz ade taklimat SPM..n slip masuk exam..
hari selasa cuti!!!
best2x..
ok la..
WSSLM...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan