YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Isnin, 9 November 2009

spm just 9 day only!!!

salam..
ari nie 2 org dak 5B x dtg..
jia wen ( baby) n santhi..
ari nie pon kiteorg kena pulangkan buku teks..
pnt juga menapak turun kt bwh ngan bwk buku seberat 2..

*mase addmath(pn.lim)
 disbbkn santhi x dtg..aku seram sejuk dok dpn sorg2..
 mane x nye , aku punya handout x siap ag..
 nasib baik la pn.lim bincang paper lain..
 fuh,,selamat!!

*mase physic(pn.khama)
  time nieyh yg mmg mncbar aku..
  aku dah 4 kali bgtahu cikgu da mase rehat..dia wat do no jerk~~
  last2x aku bagon susun kerusi n berdiri sorg2 kt blkg..
  bdk2 lain dh trbakar punggung x sbr nak rehat..
  mmg berasap juga la aku kt situ..
  last2 rehat pkol 11.00am..
  x thn punya psl aku sggup berlari g kantin,,
  nasib baik aku dah order nasi lemak dri nana..
  tggl beli air ngan nugget..

REHAT=======>>>>>

*mase sejarah(pn.azizah)
  time nie kiteorg wat test paper 1 dlm mase stgh jam..
  time ade cikgu dak2 nieyh baik jerk..
  bile cikgu kluar jap da mula tanya jawapan no sekian2..
  aku ade jugak tanya soalan kt farhana..he3~
  sambil2 tu cikgu kasi latihan dri JPS..
  boleyh thn susahnya..
  pas2 kiteorg tanda test tdi..
  ari 2 cikgu ade janji sape dpt markah tertinggi dpt RM 10..
  aku la orgnye..
  coz aku dpt 28/40..
  soalan mrsm mmg susah la..
  dak yg slalu dpt tinggi pon x dpt target..
  aku pulak byk tembak..
  he3~ nasib badan..

*mase maths  (pn.haliza)
 ari nie tanda paper MRSM n dpt paper dari melaka..
  susah juga paper melaka..
  aku wat dlm keadaan mengantuk..
  he3~

2 jerk wat mase nieyh..
skrg aku ngah siapkan handout bio n addmath..
mlm nanti aku nk bace ag coz ade kuiz agama esok..
k la,,
WSSLM..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan