YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Jumaat, 6 November 2009

SPM just 13 days only~

salam..
2 , 3 hari nie an asyik hujan jerk..
wat aku makin mengantuk..
mcm biase aku semakin bz nk siapkan handout n wat ulangkaji 4 SPM..
makin dekat makin aku blur jwb soalan trial negeri lain..
aku rase mcm otak aku nie kosong jerk..
ntah la..

ari rabu n ari nie aku g library awam 4 study..
g ngan wani..
dak2 lain mcm x nk join jerk..
kt sane aku jumpa izaura , kady ngan dak2 SETA yg lain..
msing2 bz 4 SPM..
yg aku meluat tgok dak2 junior nie..
dah la dtg library ngan pkaian yg sendat2..
pas2 wat bising kt sane..
ngah2 syok blajar..
si MR.INSANE nie tgor kiteorg..
mnyampah tol la ngah dia nie..
aku tau la dia nak usha wani..
mnyampah..
izaura pon kena usha ngan dak ec..nak kawan katenye..
ntah la..
msing2 ade peminat..
aku jerk yg x jumpe2 ag..
ye la..aku kn dak SETA yg dlabelkan bodah n gedik..
sorry skit eh..aku x mcm dorg..
org yg kenal aku, dia tau aku mcm mane..
kn, mira!
lgpon aku nie an gemok..x lawa..
x per la..aku akan cari cinta 2 after aku dpt degree..
time 2 la baru dorg pndg aku..
hahahahah(HOOHOHO)
ok3x..kite focuskan pada SPM dulu..
aku rase aku dapat skor SPM an..
BM=A
BI=A
MM=A
AG=A
SJ=A
BIO=C
FZ=C
KI=C
AM=C...
yg addmath 2 an..kalo stkt pas pon bleyh..


aku dah kira merit aku mase trial 4 masuk matrik..
dpt 36 jerk..
padahal kena dptkn 75..
mcm x sure dpt ke x~

mak aku ckp kalo result aku x lyk 4 IPTA or matrik..
dia suruh aku amik diploma pergigian mcm kakak ipar aku,,
keluar jerk tros jdi nurse dental..
kalo nk dpt degree kena wat kt MAHSA atau kt USM..
ntah la..
mak aku ckp kalo aku keluar dri sane dpt tros keja..
tp an mesti dia nak bio, phy n che aku skurg2nye c , kn??
mmm....

aku sbnrnye nk amik sains forensik tau..
2 mmg cite2 aku..
mcm x dpt capai jerk..
kalo x dpt aku nk amik perhotelan or whatever la..
coz nurse dah ramai sgt kt malaysia nie..
kuota perempuan ckit jerk,,
x semestinya dpt balik JB..
ntah2 dhantarnye aku kt ceruk2 kg..
x mo aku..
kalo kt sabah atau sarawak aku boleh terima ngan syarat kt bandar2..
ape la nak jadi aku nieyh..

kalau la result aku trok sgt..
aku rela repeat balik!!!
REPEAT balik!!
x kira la..
yg pasti aku x nk amik form 6..
susah woo..
lg2 kena wat kt EC..
aku nieyh susah skit nk bergaul ngan lelaki..
(lain la kalo ahli keluarga sendiri)

ok la..
jap ag aku nk g segamat..
lame x jegok tok dah..
sihat ke tak atok aku aku 2..
smbil2 nak peluk ippa n ipan..
rindu sgt kt dorg!!
mmm..ok la..
kalo ade masa aku blog ag yerk..
WSSLM~

aku rindu kt sume..
aku rindu kt tok dah!!
kak diah..
mak mai ..
cik jeff skluarga
mak aku !!
sume la..
aku berusaha utk keputusan yg terbaik!!
jia you nisa!!
u can do it!!
5A 4C!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan