YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Khamis, 26 November 2009

SPM..mmm

salam..
sorry coz dah lame x update..
exam la katekan..
ari 2 dah abis 6 paper..
boleh tahan susahnye..

BM (1&2)
mase 2 aku masih agi blur2 ..
wat ala kadar je la kt paper 1 n struggle 4 paper 2..
nasib baik la tergerak ati nk bace tundingan BM..
sebiji kluar soalan mcm 2,,

SEJARAH (1&2)
paper 1..aku mcm nak nangis jerk..
coz aku x bace byk sangat..
tawakal je la ..

paper2 ..aku start bace tundingan soalan yg pn.azizah bagi..
tup2 keluar..
pakatan murni, agraria maritim, ptm ...
nasib baik la boleh jawab..


BI (1&2)
paper 1..
keluar report pasal knape dak2 sekolah x mo join sukan..
pas 2 aku wat karangan pasal ' akhirnya kami terpaksa berpisah dan mengikut haluan msing2'.
boleh la..

paper 2..
dek kerana wat ala kadar kt paper 1..
aku struggle kt paper 2..
pap!! moonsun history n necklace keluar..
novel keluar psl contoh watak utama utk decide something..
boleh jwb la ;)

MATHEMATICS(1&2)
aku banyak wat careles..
mase x cukup utk paper 1...
utk paper 2..
aku wat btol2x..
tawakaltulallah...

PEN.ISLAM(1&2)
paper 1 mcm susah skit la..
aku x bace tudingan ..
sebijik keluar mcm 2..
rugi2..

paper 2 ..
dah bace tudingan..
alhamdulillah..
boleh jwb ngan yakin...

ADDMATHS(1&2)
dua-dua aras tinggi..
ade byk juga la aku x dpt jwb..
risau giler..
hope aku pass 4 addmaths..
kalo x aku sanggup repeat balik!!!
REPEAT BALIK wo!!!



tinggal 3 paper agi..
BIO
PHY
CHE

2 sume subject penting 4 masuk U..
tp aku x pernah dpt kredit 4 that..
risau2..

korg yg baik hati 2,
doakan aku yerk!!
coz aku mcm x sure dpt lulus ngan baik..
takut wooo!!

ok la..
nak smbung study bio..
wsslm = (

Tiada ulasan:

Catat Ulasan