YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Sabtu, 31 Oktober 2009

zoo+istana garden picture ;)

salam,,
tdi an aku ade ckp nk g istana garden..
aku g ngan mak aku..
jln kaki jerk (coz rumah aku kt dkt)..
pas2 lalu la zoo.. tgh2 syok lalu,,
aku jumpe la rusa ngah mkn2..
amik la gambar dia ngan mak dia jap..
jalan lagi,,
aku ikut jln blkg..
ala..korg tau punya la..
seram juga lalu c2..
dah sampai..
kt sane aku amik la gambar ..
tgh2x syok amik gambr..mak aku ckp..
'dik , cpt skit la..balik jomm..da nk hujan la..'
cpt2 aku balik ..aku ckp kt mak aku ikut jln yg kiteorg lalu mase dtg..
dia x nk ..nak lalu luar juga..
aku dah panas..
korg bygkn la dri atas bukit nk turun ke bawah..
kn jauh 2..
last2 aku ikut juga la..
jauh seyh...
langit semakin gelap..
aku call bapak aku nk suruh dia amik kiteorg dpn TH ..
bpk aku x angkt2x..
tensioN!!!
nasib baik la satu teksi sampai..
dalam teksi 2..ya ALLAH..bau dia.. masam seyh!!
aku naik semput bila cium bau 2..
dah nak dkt sampai..
aku trus turun coz x thn ..
tup2x..
hujan lebat siap kilat lagi..
ish3x..
balik jerk aku on9 jap..
upload gambar kt FB,myspace n last skali kt cni..
mmm..tdi baru pas mkn..mak aku masak sup tulang+ sambal kicap dia yg trbaik punye!!
sedap..tp an..mak aku ngan abg aku yg no.2,2 g mkn kt tropical inn..jeles seyh..
aku x dpt ikut sebab 2 majlis abg aku ngan JARO..jeles tahap cipan!!
mmm..ngantuk la plak..
aku pening kepala mkn supp mak aku 2..
tros aku mkn panadol+ubat selsema..
2 yg mamai ..nak study pon x de mood..
ok la..
nak tido ..
slmt mlm!!










Tiada ulasan:

Catat Ulasan