YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Ahad, 3 Jun 2012

Menunggumu :)

Kalau nakkan yang kaya ..dah lama saya cari..
kalau nakkan yang hensem.. dah lama saya usha..

tapi saya nak cari yang boleh bimbing saya ke arah mencari redha ALLAH.. 
yang boleh ajar saya macammana nak jadi solehah..
yang boleh didik saya & jadi Imam solat jemaah kita nanti.. 

dan sebab itu saya tunggu awak persiapkan diri..
dan pada masa itu saya pon saya belajar utk jadi yg terbaik yg saya mampu utk berada di sisi awak nanti..

Semuanya terserah kepadaNya..
Jika ALLAH redha , Ibu Bapa saya izinkan..
InsyaALLAH , jodoh kita takkan kemana :)

#just put trust to ALLAH.. ♥





nota hati <3 :
I'm just can admired you,
because I'm so afraid if you will ignored my feeling..
and I will pray to ALLAH ,
if someday , you will know it by yourself :')

#jika sekarang pendam itu pahit , asalkan akhirnya ia manis :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan