YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Selasa, 14 Disember 2010

saya di tag lagi.. oleh cik aishah :)

salam..


ari nie aku di tag oleh kawan seperjuangan ihya' ramadan.. cik aishah.walau skrg ngah bz wat persiapan nk ke UiTM..
aku try luangkan mase yg ade utk jwb soklan2 nie..


 Benda paling penting dalam hidup
1) Allah SWT & Rasulullah SAW
2) Ayah & Mak ( family aku..)
3) Study , Kerjaya 
4) baru utk bakal suami..huhu..
5) gadget2 yg saya ade skrg.. 
    HP Nokia C3 , Lappy Acer ASPIRE 4730Z, CSL M30i , Canon Camera..


> Benda terakhir yang di beli dengan duit sendiri
  Baju & Seluar yg dibeli di butik Nana Q


> Tempat dan tema perkahwinan
   sila refer kat sini :)


> Novel/buku/majalah yang anda baru beli
   novel: saya x beli..saya bace secara on9 di penulisan2u.com
   buku: x de pulak nk beli..
   majalah:e-pop edisi disember..


> Mana lagi mesra? ayah @ ibu ?
   sebenarnye rapat ngan dua2.. tp lebih rapat ngan mak..
  
> orang yang betul2 anda nak jumpa dalam hidup
  1) k-pop stars..huhu..
  2)keluarga bakal suami saya..haha XD



> adakah anda basuh baju sendiri
   ala..senang je la..campak baju kt mesin basuh..pas 2 tggu kering..pas 2 sidai..



> Di manakah tempat yang betul2 anda nak pergi
   SEOUL: huhu..
   Jeju Island , Korea : honeymoon kt sane t..
   Mekah : sama2 wat haji ngan husband..

> Pilih satu, peluk @ cium
   prefer peluk..sebab..sebab.. saya suke memeluk dari dipeluk..haha XD


> Jelaskan 3 benda tentang orang yang tag anda
   1) sorg yg pandai.. :)
   2) lembut jep orgnye..
   3) peramah juga :)


> 8 lagu yang selalu dengar dan suka
   1) My Bus- Jang Geun Suk
   2) Lie- CNBLUE
   3) I don't know why -CNBLUE
   4) Eclipse- CNBLUE
   5) My Precious-Jang Geun Suk
   6) Insyaallah - Maher Zain
   7) Barakallah - Maher Zain
   8) For the rest of my life - Maher Zain



> 5 blogger yang bertanggungjawab untuk jawab soalan tag ni..
  hurm..
  miss fatin
   cik eykin
  cik syarina
  cik tiehah
  cik kamaliah


thanx again 4 cik aishah :) ..


wassalam..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan