YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Sabtu, 4 Disember 2010

pecah lobang sudah!!! tp saya x kesah :D

salam..
tdi ngah lepak2 ngan mak..
dia nasihatkan aku..
jage diri baik2..
jgn tipu2 mak agi..=_="
(aku tipu mak pasal tgok wayang ngan ani & ain ari 2..)
n dia bg soklan cepumas agi..
"ko ade selindung kt mak pasal ko suke seseorg kan??"
erk?? mane mak tahu??
wait..wait..x kn mak buka FB aku kowt??
wait..wait..nie mesti abg aku.. (abg aku yg ade FB cume along & daus)
adush...
so aku selamba jep ckp ' ala mak..malas nk pk pasal 2.. dia x lyn pon org..'
mak aku nasihat..
'dik, biar org suke kite..jgn kite suke org 2..n skrg ko x sesuai bercinta..study & keje dulu..'
hurm..baik la mak..
adik ingat pesan mak 2..
doakan adik..
1) agar x terkena kejutan budaya di sane..
2)mendapat CGPA 4.00 (4 flat) kt sane..
3) doakan adik dpt diploma dgn cemerlang
4) doakan adik cepat dpt keje..
5) doakan adik dpt jodoh yg baik..

thanx mak!! kalo mak x de..mcm mane la huru hara hidup adik nie..
(tacink..tacink...)
SAYA SAYANG MAK SAYA!!!


wslm..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan