YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Isnin, 13 Disember 2010

aku & dia..

salam..
ari nie I balik kota.. katenye nk settlekan urusan pasal U..
medical check up , buka buku bank islam , blablabla..
seminggu nie..
aku asyik sms jep ngan I..
kdg2 pk mcm bercouple plak..hehe..
(niesa..ingat!! I dah ade makwe..)
ok..ok..aku ingat la..
he always ask me : dah makan? tgh wat ape 2?
so caring..it's like mase dulu2..
when first time i sms with him..
but dulu bleh dear2 la..
skrg dah x de 2 semua..
yg syok smlm dia tibe2 misscall aku...
aku sms dia " miss me?"
he reply " ade la sikit.."
aku balas balik " ok la 2..dari x de..hehe"
ntah la.. perasaan aku je kowt..

if didn't like me..
1)nape dia kenalkan aku ngan family dia ??
(i mean her aunt la..nak taw bace last night like a dream)
2) nape selalu kalo aku kirim salam kat dia..aku selalu tulis ' kim salam family..ckp dri anak perantauan,,' he will reply like this.." salam dari anak menantu ek??'' =_="
3)always layan aku mcm kawan special..sms , misscall ..tgok tu.. caring kan??

tp ade yg wat aku curious..
1) suke cari pasal ngan aku..mcm ari 2..nk kenen2 kan aku ngan atuk dia..haihh..saya x mo jdi nenek tiri awk la !!
2)suke wat aku marah...haihh..
3)suke merajuk & suke merepek..
4)suke wat aku mengalah..
5) suke wat aku serba salah ..

tp entah la I..kalo jodoh kite panjang..saya tunggu rombongan meminang awk ea..
ari 2 dah ckp ngan mak saye..t bakal menantu dia boh brg hantaran kelapa sawit satu tandan..hehe :)
tp semua 2 lepas awk dh keje , dah bantu family awk..ekonomi dah kukuh..
saya tetap tunggu awk..saya x g mane2.. ok?? itu janji saya :)

p/s:nape ko niesa?? sawan ek?? haihh..study dulu!!!.. 

wslm..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan