YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Selasa, 21 Disember 2010

ahhh...x lame agi...!!

salam..

ari nie 21/12
maknenye agi 6 hari before MDS kt UiTM Alor Gajah 2...
aku rase x nk g la plak...
baju x kemas agi..
barang2 ade yg x beli agi..
haishh...

ari khamis 23/12
penentuan sama ada aku dpt ptptn atau x..
mlmnye ayah wat kenduri sikit..
utk menyambut menantu & kenduri aku g U..
terharu juga..
aku harap2 ramai kwn2  aku dtg..
:)

tp skrg..
serius aku x de hati nk g..
nape ntah..
perasaan berkecamuk..
si I pon dah lame x mesej aku pagi2..
hurm,..
i know he really bz now..
malas la nk kacau dia..
:'(

ok la..
doakan aku 4 aku dpt study elok2 kat sane..
amin :)

wslm..

1 ulasan:

  1. oh..akn msok uitm AG ye...hehe..
    gud luck ok...same tmpt study ni..
    btw..anda d tag k..
    http://izyanyuyu.blogspot.com/2010/12/i-love-my-blog-by-cik-mulat.html

    BalasPadam