YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Jumaat, 6 Mei 2011

Untuk KAMU yg x mengenang BUDI !!!

Assalamualaikum..
entry kali ini agak emosional sikit..


"agaknya niesa nie just tmpat singgah jep ea? .. time2 susah..cari la diri nie..time senang..wahh..masing2 dgn pasangan..nie ke yg dikatakan kawan?..sorry.. nak je ckp mcm nie.. " saya x de kawan nama sekian2 la.. awak salah org kowtt..".. tp hati nie x kesampaian nak wat mcm tu.. so..please hargai sahabat yup.." 


-pesanan ringkas ditaja oleh Minyak Angin Nyuyi Cap Limau :)


" tak kan ku biarkan diri ini dipermainkan olehmu lagi..kerna aku kini belajar dari pengalaman hidupku yang lalu.. untuk aku kembali kepadamu..agak sukar aku lakukan..maafkanku kerna aku kini menjauhimu..aku ingin pergi menenangkan fikiranku yang kian meyerabutkan lagi pemikiranku.."


niesa sedar..
niesa senang dipermainkan oleh org2 yg suke amik kesempatan..
tapi kali ini..silap laa..niesa tgh belajar dari kesilapan lalu..

KAWAN..
itu yg dia pernah ucapkan dulu..
huh!!
niesa nie jenis kalo org dah wat niesa mcm nie..
pas nie dah x de peluang kedua..
macm lagu kak Rossa .. 'Hati yang kau sakiti"
mmg pas nie susah la niesa nk layan dia mcm dulu2..
niesa wat mcm first2 baru kenal jep..


"Sedangkan Nabi pun ampunkan Umat..inikan pula kita hamba ALLAH yang biasa.."


yup..
mmg kite bukan nabi..
kita manusia yg sering buat kesilapan..
ok..niesa MAAFKAN mereka yg pernah wat niesa sakit hati yg amat..
mmg niesa maafkan..
tp sorry utk kembali mcm dulu..agak sukar..niesa perlukan masa..

haaa..kan??
slalu tgok niesa happy n x de masalah je..
tp niesa pon manusia..
ade rase marah..ade rasa sedih..
niesa sedih bile ade KAWAN mcm nie taw..
time2 susah cari la nie..
time senang blah mcm tu jep..
then bile susah balik baru cari nie..'
tp sorry laa...mmg x dapek la eden nk mcm dulu..
kalo nak taw..niesa nie seorg yg sgt memilih kawan..
dari sekolah rendah pon mcm tu..
then kawan yg benar2 bleh adapt niesa selain family..

sorg jep..iaitu NURAINI.
dulu kiteorg pernah juga gaduh..
gaduh besar juga la...
tp alhamdulillah..sampai sekarang ukhwah tu masih kekal terjalin..
TERIMA KASIH , Ani..
walaupun byk kite wat awk sakit hati..
tp awk still terima perangai kite yg x bape matured nie..
SAYANGGG AWaK sgt2 kerana ALLAH !! :D

Kepada KAMU..
Hargailah persahabatan itu..
saya minta maaf sepanjang saya brkawan dgn kamu saya wat perangai yg KAMU x bleh adapt..tp itu la the TRUE COLOURS of HANISAH OMAR..
saya x hipokrit dgn kawan2 saya..
kalo ade tu..maafkan saya ...
saya MANUSIA BIASA yg SERING BUAT SILAP..
saya pon tgh MUJAHADAH DIRI utk jadi MANUSIA yg BERIMAN pada ALLAH SWT..
Bersahabatlah kerana ALLAH SWT..
janganlah wat ape yg pernah KAMU buat kat saya nie kat org lain pulak..
Ingatlah dgn JANJI ALLAH.. 
ALLAH akan membalas apa yg kamu lakukan ..sama ada melakukan kejahatan mahupun kebaikan..
INSAFLAH , KAWANKU..


Wassalam..

*Entry ini turut membuatkan saya turut memuhasabah diri..doakan saya agar dapat memujahadahkan diri ke arah kebaikan..amin.. *




Bilik sendiri
10.00am
6 May 2011





Tiada ulasan:

Catat Ulasan