YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Selasa, 24 Mei 2011

PENCURI??

Ehh...
aku musykil digelar pencuri..
sejak bila aku pandai mencuri??
setahu aku sejak kecil aku diajar bersederhanakan diri..
jika tidak mampu , jangan terus mempertaruhkan nafsu hati ini..

Apa??
aku mencuri hatimu sejak dulu??
pernahkah aku mengucapkan janji setia atau cinta padamu??
aku dan kamu hanya di atas ukhwah persahabatan dari dulu..
tak terlintas di hati ini , aku dan kau bersatu..

Hishh..
aku bukan pencuri..
aku hanya insan biasa yang punya harga diri..
aku hanya ingin rasa cinta dari Ilahi..
kerna Dialah hadirnya rasa cinta ini..

Hurm..
katakanlah apa yang kau mahukan ,
kerna aku tak boleh menutup mulut tempayan ,
hanya Allah , aku , keluarga dan juga teman2 ,
mengetahui rasa hatiku kini di dalam taman..

Dengarlah..
aku kini ingin mencari keredhaan-Nya ,
keredhaan cinta dari Yang Maha Esa ,
jika kau mahu cintaku yg tak seberapa ,
berdoalah padaNya ,
agar hatiku lembut menerimamu sebagai pendampingku..
dengan diredhai keluarga , teman-teman dan tentu lah dari-Nya..

Terima kasih mengelarkan diriku pencuri,
tapi aku menafikan yang aku adalah pencuri itu..
dan aku takkan mudah terperdaya dengan kelicikanmu..
izinkan aku terus berlalu dari hidupmu..
Semoga ALLAH terus merahmatimu..selalu..
Aaminn..

-9.46am-
-24/5/2011-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan