YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Isnin, 7 Mac 2011

Luahan Hati..

"Tatkala hati terasa sepi..aku bersyukur..CINTA ALLAH tetap berada di dalamnya..Alhamdulillah :') "
 
"adakah rasa cinta itu kembali berputik? Ya Allah..aku x mahu kecewa buat kali kedua..mungkin dia hanya mengambil berat pasal diriku sahaja..hanya aku yg memikirkan terlalu jauh..Ya Allah , peliharakanlah cintaku hanya untuk-Mu dan Rasul-Mu..amin :) "
 
"Cinta saya sudah dimiliki..oleh DIA YANG MAHA ESA.. :) "
 
" hanya mampu mengadu pada-NYA .. agar hati terus tabah dari terus berputus asa.. :') "
 
" takkan semudah itu aku berputus asa untuk melawan perasaan itu datang kembali ke hati ini.. moga2 ALLAH sentiasa memelihara hatiku ini dari perkara2 yang boleh membuatkan hati ini terluka kembali.. Amin :') "
 
"tak salah untuk bercinta , tp alangkah baiknya jika cinta itu diletakkan kerana ALLAH.. :) "
 
"mungkin,dia bkn tercipta utkku.Brsabarlh niesa,tutup sbentar pintu hatimu,manggaknnya dgn duri mawarmu,agar suatu hari nanti,akn tiba putera hati yg benar2 mahu mnyuntingmu utk mnjadi bidadari di mahligai cintanya.Prsiapkn dirimu,niesa,dgn amalan & ketaatanmu pd ALLAH & Rasul-Nya,sbelum hati kamu ditakluki oleh putera hatimu.Yg akn mmbawa kamu cinta kpd ALLAH dan kekasih-Nya..Rasulullah SAW...InsyaAllah :)"
 
"InsyaALLAH..akan tiba masanya nanti..bersabarlah niesa.. :') "
 
"tenanglah hati..jika benar ia jodoh untukmu seperti yg direncanakan oleh-Nya..dia akan tetap menunggumu..cuma masanya belum tiba..bersabarlah :) "
 
"ketenangan yang diberi oleh-Nya membuatkan hatiku berasa lapang..seperti sudah bersiap sedia untuk terus mencari ilmu dan tingkatkan amalanku kepada-Nya dan Rasul-Nya..InsyaALLAH..doakan aku wahai sahabatku2.. :) 

idea menjelma di bulan mac...
 
 
 
 
 
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan