YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Jumaat, 18 Mac 2011

hati..please behave for the 3 days :D

assalamualaikum..
kekangan waktu yang memakan waktu membuatkn ku terus membeku di UiTMku ..
(*hahahah..ayat x bleh goooo!!!)

BZ.
tu yg mampu aku tulis skrg..
byk sgt event kena involve..
minggu ini INSAN..(wat kt sini jep..tp t ade family day kt pantai Gong..yehuii)
minggu depan if VC x jadi dtg sini..
INSPIRASI plak..(g kkkkL lorh!!!)
tgok studio KRU & Hijjaz :)
awal bulan 4 plak ade event part 6 MASSCOMM yg melerts , best ..sebab event tu part 6 senior yg wat..
then event dak part 2 plak (CSE)...

study?
OM ALLAH..
x wat revision langsung..
sbb sibuk ngan assignment =="
minggu depan nk kena hantar 2 assignment terus
BBM111 (pair)
BBM111(group)
minggu lagi satu plak kena hantar 2 lagi
CTU 101 ( group)
COM 161 (group)
maybe next week juga kena wat presentation utk :
COM 165 (inform & persuade)

hurm..
papehal..
next week (wed 23 - fri 25) aku balik JB..
sebab ade hal..
hal ape??
rahsie dulu..
sbb aku taw aku punye blog nie ade org stalk..
(*perasaan diva jap..haha :D)
insyaALLAH..satu hari nanti aku cecite ea...

MASALAH HATI

hurm..ntah la..
baru2 nie aku risaukan abg terlampau sgt..
mcm aku nie ade pape jep ngan dia..
he just my abg angkat je la..
asal la aku nie nk risau semacam..
btw dia join program kt sini..skrg dia ade kt sini..
but..dia x bls msj aku..nk angkat call?? mmg x la..
hurm..agaknye..ape yg dia suruh aku lakukan..iaitu behave my self..aku kena lakukan skrg..
seriously..aku x sbr2 nk jumpe dia..selalu just msj or IM kt FB je kan..
ye la..dia jauh .. sesekali dia dtg sini..
kalo bleh nk berbual dgn dia..but..aku pasti..aku x kn dpt peluang tu..
just dpt memerhati dari jauh jep,..
hurm..kdg2 pk..baik aku balik JB..jumpe mak ayah this week..
but..because of him..aku stay..
Ya ALLAH..ape yg aku dah wat nie..aku mcm x ikhlas jep g event tu.. =="
hurm..x pe la.. Aku kena betulkan niat aku balik nie.. InsyaALLAH..
aku yg x geti nk be have hati aku nie..
korg..if aku gedik2 ker ape2 ker..tegur2 la ea.. aku try to adapt.. :)
insyaALLAH.

p/s:until now..he x reply mesej or call..hurm..x pe la.. silap aku agaknye..menaruh harapan.. :(

wassalam :(

Tiada ulasan:

Catat Ulasan