YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Khamis, 17 Mac 2011

Luahan Hati 2

ASSALAMUALAIKUM..
(x de idea nk tulis utk entry kali ini..)



"andainya ditakdirkanku jatuh cinta ,.. izinkan aku mencintaiMU sebelum aku mencintai dirinya..kerna CINTA dariMU adalah cinta yg HAKIKI.. Izinkan aku , Ya ALLAH.. :') "

"cinta..??... x perlu kowt...erm..."

‎"terima kasih kerna terima niesa seadanya.. :').. dan terima kasih kerna mengingatkan niesa tentang kebesaran-NYA..terima kasih :') "

"alhamdulillah..sujud syukur pada-MU :) " <-- Duit PTPTN Masuk huhu :D

‎"Hati..jangan la begini..kan dah janji..x buat lagi..x serik lagi ker?? sudahlah..biarkan perasaan tu pergi..ingatkan apa yang kau janjikan dulu..?? Kesian la dekat tuanmu ini.. "

‎"Andai aku dikhitbah dalam masa terdekat..apa yang harus aku lakukan? :( "

“ Ya Allah ya Tuhanku... KasihMu sentiasa segar dalam setiap hembusan nafasku. Betapa lemahnya hambaMu ini. kepadaMu kelak tempatku kembali, janganlah kau biarkan cintaku terhadap dunia yang menipu daya ini melebihi cintaku padaMu.”

‎"sesungguhnya..Allah sudah merencanakan segalanya..kita sebagai manusia haruslah redha dengan ketentuan-Nya..jangan bersedih..kerna setiap yang berlaku ada hikmahnya..Bersabarlah.. :') "

‎" Ya ALLAH.. ku tak tahu apa yang telah Engkau rencanakan..Aku redha dengan segala ketentuan-MU seperti ajalku , jodohku dan sebagainya..InsyaALLAH..jika dia mmg utkku..dekatkan hatinya dengan hatiku..dan..dia mendekatkan ku dengan cinta padaMU , Ya ALLAH..Sesungguhnya , CINTA dari-MU dan Rasul-Rasul-MU yang ku cari-cari di dunia ini..Amin.. :') "

‎"Hanya Allah yang Maha Mengetahui segalanya..Semoga awk sentiasa dibawah kerahmatan-NYA selalu , Nuraini Aini.. sayang awk :) "

‎"just silent...(not in a right mood)"

‎"last day!! last day!!! very excited !! next week just focus study only!! coz just have less than month for final sem..chaiyokk!! you can do it better in final sem , niesa . don't sad with ur Mid Term Result.. InsyaAllah.. Allah always with us :) "

" Be Have Myself .. InsyaALLAH..kalo ade wat silap dan salah..mohon tegur2kan..yup :) "



‎" InsyaALLAH..InsyaALLAH..InsyaA

LLAH.. ada jalannya " :)


‎"diuji sekali lagi..tabahkan hati hamba-Mu ini , Ya ALLAH"

‎"selimutkan hatimu dengar zikrullah.. :)"

‎"akan tiba waktunya nanti..akan terbongkar segalanya.. yang selama ini tersimpan rapi..InsyaALLAH.. tak lama lagi.. :)"

‎"Alhamdulillah...Maha Suci ALLAH.. :)..kerna berikan aku ketenangan tatkala aku dalam kegelisahan..syukur pada-MU Ya ALLAH.. :')"



‎" Wanita solehah itu, di bibirnya tiada nama lelaki, di bibir lelaki tiada namanya. Dia tidak suka dipandang, dan dia tidak suka memandang. " 

* Ya Allah..adakah aku boleh seperti ini?? Doakan aku, Ya Allah..agar menjadi seperti mawar berduri.. :'( *


"Alhamdulillah..diberi peluang sekali lagi untuk meneruskan kehidupan sebagai mahasiswi di sini..Sungguh besar kerahmatan yang telah diberikan kepadaku , Ya ALLAH..aku tunduk sujud dengan segala ketentuan-MU..ku berharap..agar ku tabah menempuhi segala ujian dan cabaran sepanjang ku berada di sini..Ku mohon pada-MU , Ya ALLAH..agar terus mendapat kerahmatan-MU..amin.. :')"

‎"hope..jap agi aku bangun dari tidur..emosi aku kembali normal..pemikiran aku tenang..hope..jap agi..semua yang direncanakan berjalan dengan lancar.. YA ALLAH..ku sujud pada-MU.. :') "

‎"mahu teruskan perjuangan..jaga diri kalian..InsyaALLAH..akan kita ketemu kembali..Assalamualaikum.. :)" -niesa-

‎"ALLAH bagi banyak ujian kat aku..mungkin ALLAH sayang aku..sebab ALLAH nak aku matang..nak aku kuat hadapi ujian..nak aku kuat dan tabah..hurm..syukur pada-MU Ya ALLAH..kerna masih menyayangi hamba-MU yg banyak berdosa pada-MU..Alhamdulillah :')"

‎"semua masalah boleh selesai..cuma sama ada cepat atau lambat jep..chill..yang penting..tingkatkan kesabaran dan keyakinan diri :).."

gogogo!!!! Mid Term !! Mid Term!! Mid Term..!!! InsyaALLAH.. :D ..Do the Best Everyone!! :D *semangat tibe2,,,huhu :D

"walaupun berat kepala & berserabut kepala nie.. x kan mudah utk aku berputus asa..semangat niesa!!! ade bape hari lagi jep kt bumi Melaka nie.. sbar ea... :D"

"Tebalkan hati untuk masa belajar ini..InsyaALLAH..saya cuba :)"

"Alhamdulillah..dia dalam keadaan yang baik..Ya ALLAH..peliharalah keselamatannya..Amin :') "


‎"lapangkan dadamu niesa..dia pergi mengejar ilmu ALLAH..kamu pun sedang mengejar juga ilmu dari-NYA..fokuskan dirimu dgn pelajaran dan tambahkan keyakinanmu dengan tenang menjawab peperiksaan..InsyaAllah..Allah

 sentiasa di sisimu selalu.. Amin :)"


"saya sgt jeles bile roommate saya betul2 study sebab midterm..saya bile plak nk dtg mood study nie?? Ya ALLAH..bantu la hamba-MU nie.. :'("

Ya ALLAH..ampunkan aku..kerna ada rase sebegitu..Ampunkan aku Ya ALLAH..kerna aku hanya insan yg lemah..ampunkanku , Ya Allah ;'( "

‎"hurm..macam mane ea nk hilangkan rasa PHD pada diri nie? berikan cadangan wahai sahabat2ku sekalian...~ "






LUAHAN HATI 2
7/3/11 - 17/3/11
TMH 1304 











Tiada ulasan:

Catat Ulasan