YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Rabu, 24 November 2010

yeahh,,dah settle pon pasal cheque PTPTN tuh!!

salam..
ari nie aku bleh terbabas bangon lambat ..
padahal nk g bank CIMB utk tunaikan cheque & BANK ISLAM 4 open new account...
aku sedar2 jep dah kol 9am..
adush..kelam kabut aku mandi..
n teringat yg mak suruh aku dtg tempat keje dia dlm kol 11am..
after sarapan ( makan roti canai telur panas2 + ayam KFC smlm)
aku bleh relax lyn FB & blog aku nie..

pastu dlm kol 11.30am
aku g hospital n amik mak..
mula perjalanan ke bank2 yg dinyatakan diatas..
seperti rusa masuk kampung aku terpinga2 g CIMB bank..
seb baik ade pekerja yg prihatin.. terkejut sakan aku dpt not RM100 yg berkeping2 tu (jakun)..pas aku dah settle down cheque 2..
g BANK ISLAM plak.. open new account & settle down UiTM punya bayaran 4 first sem..

pas 2 g shooping cikit..
as u know..aku nie kedekut orgnye kalo nk beli brg pakai duit sendiri..- my mum said like that..
so gigil juga nak keluarkan RM ratus2 tu..haihh,,
but my mum salah beli seluar meyh.. dia beli kaler yg makcik2 gitu..finally i give her that seluar..bertuah mak,..
after that we came back to hospital..
aku lepak2 kt tempat keje mak aku..
settle down isi borang ptptn (x settle2 lagi pon..haishhh..)
sambil 2 lipat gauze yg kehabisan stok ...
n then balik rumah...

conclusion: ari nie penat ckit la.. esok agi penat..sebab esok medical check up kt OPD..haishh =.="

wslm :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan