YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Isnin, 29 November 2010

just 28 days to go...

salam..
tggal bape ari jp aku kat jb nie.. aiseyhhh..
urusan yg penting dah settle..
tggal yg remeh temeh jep belum.. (baju, kasut, bla2..)
=-="

wat mase nie aku menjadi bibik yg setia di rumah..
mengemas,memasak untuk isi rumah yg seramai 6 org ..
that's why korg tgok aku syik on9 jep kt FB aku 2..
hehe..kerje?? aku malas cikit.. bukan ape..
aku pk just bape ari  jep nk kerja..baik x yah keje..aku tolong kemas2 rumah agi best ..(best kep??)

ari rabu nie aku last hang out ngan BFF aku,.huuuuuuuhuhhh..sedih dok..ye la
selama 6 tahun kiteorg bersama..aleh2 dah x bleh together agi an... :"(
hope friendship kiteorg get along until aku mati..amin :')

argghh..aku mcm malas plak nk update cite..
padahal bleh thn cite utk minggu nie..
kemalasan membelenggu diriku...tolonnngggg!!

wslm..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan