YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Selasa, 16 November 2010

tiredness..sadness..happiness..confiusess!!!

salam..
selamat sudah majlis abg aku kt JB..
segala perancang dah diatur baik..
tp kelam kabut akhirnye...
aku plak time 2 bleh demam panas tahap maksima..
tinggal nk pengsan jep..
2 org kwn aku ani & ain pon sakit tp ttp tlg juga..
bad , daus, wan pon tlg...

aku geram ngan sedare2 aku yg duduk kt dlm balai jep..
yg tua2 & jage baby x pe la...
nie yg sihat bugar x geti nk nolong...eh..ade yg makan kaki karang,..
tande protes..aku amik pinggan aku hentak depan dorg...
hah!! ko.. tp x pecah pon...hehhe...

pas 2 plak abg aku bleh ckp aku x wat keje...
wtH la...aku dah siap setting yg awal2 taw x??
angkat brg2 ke balai.. susun pinggan., cawan..blablabla..
dia yg dtg baru bape ari ckp mcm byk lebih..wat keje ntah ke mana...
aku geram..aku gaduh kt balai,... mak aku sound jgn layan si gile 2..
aku sabar je...eiiii ...geram tol!!! 
dah la campur hal2  kendarat lagi pasal telur pindang tetamu x dpt la.. bontrot x cukup la..
aku plak yg handle..susah giler jdi runner..
last2 mak uteh aku perasaan aku nangis..actually first aku panas dalam..air mata keluar macam 2 jep..tambah plak rase sakit hati...terus aku nangis..ramai org tgok..malu....
aku gagahkan juga sampai abis majlis...

past balik rumah ..
aku terus salin baju n tido...
badan aku panas..pening2..nak makan pon x de selera...
malam aku bangun..makan nasi pengantin..makan panadol & ubat semput...
aku same2 tlg dorg bukak hadiah ... pas 2 tido..
esok pagi.. 3 kali aku muntah... giler argh...banyak plak 2...
adehh....seb baik sempat ke tandas...

hari semalam aku g klinik...
g kat opd..mak aih..ramainye org...sabo je la niesa..
kena amik darah..test urine...
last2 dr ckp urine aku ade masalah..that why aku muntah...
byk giler dia bg ubat,...adeh...
pas 2..g emergency,...g kat astma bay ..bleh duk sebelah2 ngan mak...pas abis session...
aku duk luar.. ade la seorg dr rajin bebenor nk amikkn aku ubat..(mesti la dr nie lelaki ..x kn perempuan kot..)
aku pelik la..tibe2 jep...pas mak aku keluar..aku cari juga mane la dr 2.. pas 2 dia cari2 aku..hahah..kan dah kantoi ngan mak aku..hehhe...last word to that dr..thanx... hehhe

balik rumah...
on9 jap.. dorg sume sibuk pasal UITM..
cepat2 aku on9...
x caye..x caye...aku dpt!!!
ya allah..excited aku sampai melompat2.. aku jerit name kak ayuni..tp dia tgh sembahyang...
mak aku & ayah aku  pon suke..
tp kejap jep rasa gembira 2..sekarang ngah pening nak pilih mane satu...=_="
ari khamis nie aku nk g tgok result aku...kalo teruk aku cabut UITM... 
tggu je la ea...

mesti nie entry terpanjang aku kali nie..hehehe
kalo nk tgok gambar wedding abg aku wedding part 1 & wedding part 2

ok..tc..wassalam...

2 ulasan: