YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Jumaat, 19 November 2010

award la... heheh XD ..thanx to PENA NURANI









haha..first time dpt award.. thanx to my ex-schoolmate.. Pena Nurani...

#1 penanurani.blogspot.com di mata kalian.
 ~ isi blog yg mantap ..byk infomation yg aku dpt dri blg dia nie..hehe

#2 name blog anda & kenape anda letak name itu.. 
~ Niesa De Caprio.. idea dari my ex-classmate..tia & nina.. konon2 nk jdi anak2 mat salih la nie.. haha..dulu name blog aku lain.. dia tukar ikut mood aku la.. (*nampak sgt x tetap pendirian orgnye nie.. =_=")

#3 name URL blog anda & dari mane datangnya idea tu..
~ niesaOmar@blogspot.com.. sendiri..sebab senang org nk cari blog aku t..hehhe..

#4 apekah kaedah dalam penulisan blog anda
~ ikut mood.. kdg2 ade mood panjang la entry..kaoo x de mood..entry pendek je la..

#5 apa perasaan anda bila tengok blog org chantek & menarik sedangkan blog anda tidak (kadang-kdang blog sendiri menarik tapi merendah diri )
~ haha..mesti la jeles...that why aku kena upgrade blog nie jadi cantik..hehe..kdg2 x sempat sebab ade exam la.. huhu...

#6 bilakah blog anda diwujudkan
~akhir tahun lepas.. sementara tunggu result spm dgn upu.. mmg x de keje la nie.. hehe..


#7 siapakah org pertama yg tahu dan menjadi follower blog anda
~ follower pertama huhu..my kazen..faiz nur haniza.. dia yg kenalkan aku pasal blog nie.. pas 2 baru la ramai follow aku..hehe..


#8 sila tag 5 org lain untk menerima anugerah & pas kan syarat syarat ini...
jap2..nak pk nie...ramai sangat...~
en.amar :)
cik rot rot
mr.HH
cik A'ah
cik ekin :)


blog nie yg selalu aku stalker hehe..btw..thanx ea cik PENA NURANI sebab bagi saya award nie.. hehe :)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan