YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Isnin, 11 Oktober 2010

kebodohan seorang gadis.

mungkin aku bodoh senang2 berikan rasa sayangku padanya..
mungkin aku x faham bahase , dia dah ckp terang2 dia ckp x nk ade ape2 hubungan..
mungkin aku terleka dgn perasaan aku sendiri..sehingga terbuai dek arus kepalsuan cinta..
mungkin aku bengap sebab aku jep perasaan lebih2..syok sendiri la katekan..

tp aku rugi..banyak mase aku mengelamun melayani perasaan..
tp aku rugi..sebab mase 2 aku bleh wat hw , assignment , aktiviti lain..
tp aku rugi..sebab aku bleh gunakan mase 2 hang out ngan kawan2 aku..study & lepak2..
tp aku rugi..sebab kredit aku habis telefon dia event dia x pernah suruh pon..

kesimpulannya = terserlah kebodohan seorg gadis yg selalu syok sendiri sedangkan x de sape sudi berikan cinta kat dia..

bodoh betul dia nie.. =_="                

11/10/10
8.50pm

Tiada ulasan:

Catat Ulasan