YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Sabtu, 30 Oktober 2010

final semester 1 exam & wedding daus..

salam..
kebizian melande diriku weyh..
biase le..ngah final exam an..
ari 2 dah 8 paper aku jalani..
tinggal agi 2 paper jep..

actually ,
walaupun aku amik 4 subjek teras 4 stpm..
tp setiap subjek 2 ade dua paper..campur plak ngan muet..paper 1&2..
semua ade 10.. mak aih..mcm spm plak an..
aku rase kali nie pointer aku akan turun..
dulu pointer aku 3 somenthing..
kali nie mesti 3 something juga..tp ke bawah la..
aku taw..
aku byk buang masa ngan fb , layan perasaan , bla bla bla..
tp seb baik Allah syg aku aw..
dia sedarkan aku pada hari ke 3 exam.. mase 2 exam pa 2..
terima kasih ya ALLAH :)

pa 1 aku?? hehe..x byk baca dasar2..so main tembak2 je la..(abis aku kalo cik komala bace nie..hehe XD)
pa 2 aku plak?? huhu..best2..rase2 bleh skor la..hehe..insyaallah..tp an..graf jep aku dpt markah pakej..gara2 salah kire an..huhu..x pe la..~
seni 1 aku?? adehh..disebabkan pening baca nota2 tu..aku byk guna logik akal..hehe..
seni 2 plak?? mak aihh..susah deh..penat cari angle nk lukis an..aku dah wat yg terbaik..mcm2 ragam terserlah bile exam seni 2..haha..XD
muet 1 aku?? exam reading..tp punye la susah thp cipan..haihh..seb baik objektif..dah tak tahu sgt..ape lagi..tembak je la..hope2 kena la ea..hehe XD..
muet 2 aku?? soklan dia?? boleh la tahan susah..aku jawab bahagian A dgn mudahnye (ye ker??) bahagian B plak aku mengambil masa selama 15 minute utk cari idea..pas 2 baru bleh wat essay..
geografi 1 plak?? adeh..soklan punye la senang..tp aku x dpt jawab?? nie la akibatnye bljr last minute an..semua yg dah bace terbang ke mane ntah..adehh...cikgu siap sound aw.. "kalo x lulus kertas aku..baik korg pindah kelas.."..mak aihh..dasyat tol...!!
ekonomi 2 aku?? adehh..aku study sikit jep aw..serius..aku rase aku fail paper nie.. 2 la..memain lagi an.. :(


so tggal agi 2 paper..iaitu geografi 2 & ekonomi 1..so kali nie aku x bleh nk memain...
aku kena study thp gaban 2 dua paper 2 kalo nk markah tggi la..

tp aku x start study pon..
salah satu sebabnye ade la ....

abg aku kawin..
lagi seminggu je weyhh...
6/11 ari nikahnye..lagi 
wat kat rumah kak ayuni..
tema merah putih..
mungkin kiteorg gerak dari sini dlm pukul 8am..
dari sini cuma aku,ayah ,mak ,along,kak nurul,ali,acai ,
daus (penting nie..kalo dia x de sape nk nikah??haha XD), n jiran2 aku..mungkin 2 je la..
yg sedara mara aku 2 semua terus dtg ke rumah kak ayuni..
dikatekan nikah pada 10am.. majlis resepsi pada pukul 2pm.. 
di JB..
13/11 kat balai masjid abu bakar..
so far.. brg2 dah hampir 80% siap..
mak aku dah start x sedap perut..
aku plak pada 11/11 & 12/11 exam eko 1 & geo 2..
so x dpt nk tlg sgt.. 
yg bestnye an.. ani & ain dah promise nk dtg nk tido kt rumah aku..hehe..dorg nk tlg rewang sekali..
best2..aku rase ari jumaat & sabtu ari paling bz la.. seb baik la dah abis exam an..
hope majlis 2 akan berjalan lancar.. amin :)


so 2 je la yg dpt aku create the blog utk bulan oct nie.. :)
hope aku dpt jalani dua2 event nie ea..amin :)

wassalam~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan