YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Selasa, 26 Oktober 2010

cinta VS sahabat

mak aku pesan :
"ingat..kalo kawan dgn lelaki..
x de istilah kawan baik..atau bff..
sebab dari kawan bleh timbulnye rase cinta.."
so..kwn 2 ala kadar je la..

kalo dah bercinta 2..
jage la elok2 perasaan pasangan masing2..
jgn sakiti atau cube menguji kesetiaan or kejujuran what so ever..
sebab t kalo gaduh , bermasam muke , merajuk..
korg yg merana diri..

aku paling sedih if kawan2 aku nie bercinta pas 2 clash..
dari kawan -> bercinta -> clash -> terus x nk kawan lagi..
x baik mcm 2..
korg pernah mengisi kekosongan hati korg berdua dulu..
pernah berkata sayang , dear , anje , lalink , bie , baby kt korg punye pak we/mak we..
pas 2 , dah clash,  sng2 nk buang mcm 2 jep??
susah..jdi jgn buat mcm 2..

so..jgn wat mcm 2 ea..
ataupon jgn start dari awal..
bff dgn lelaki/perempuan..
stkt kongsi masalah peribadi boleh handle lagi..
jgn lebih2 sudah..
jadi kawan biasa sudah memadai :)

sebelum pergi , terima la serangkap pantun yg x bape nk best nie :

kawan is kawan..
cinta is cinta..
jgn berlebih2 dlm berkawan..
sebab diri sendiri yang akan merana..

*sorry kalo ade yg terasa..
 nie utk diri sendiri & yg membaca..
sebab aku pernah ade rase cinta pada sahabat sendiri..
nasib baik la bace novel kak rynsa (relevenkah aku di hati mu)
novel 2 byk mengajar aku ttg kehidupan..

~tahniah pada yg bercinta awal remaja..hope korg berkekalan ke jinjang pelamin ~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan