YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Rabu, 20 Oktober 2010

35 hal pasal aku..ngeh3x :)

fakta ttg aku :
1) x kan amik hak org..(pak we org or even ex pakwe kwan sendiri la)
2) x kan mudah mengalah ..(mungkin ^^")
3) x nk couple until masuk U .. (impossible XD )
4) suke lelaki jenis pakai glasses..weweitt <3 ~
5) nk sngkan keluarge pas 2 baru pk hal diri sendiri..( insyaallah )
6) kalo rajin..rajin ssgt.. kalo malas..malas bebenor.. ( ini betul!! )
7) suke merendah diri.. ( aku mmg rendah pon.. haha :D )
8) tmpg bahagia when kwn2 dia bahagia.. ( ngee :D )
9) cepat nangis when ade cite sedih & cite kelakar giler2 .. (berdekak ketawa!! )
10)suke makan aiskrim , lollipop , gule2 <3 ~
11) jeles when kwn2 ade pak we.. serius weyh.. tp aku sng single :)
12)bile dia nie good mood..one day sengeh sorg2 , ketawa2..but..bile bad mood..satu hari 2 mendung..senyap..n x alih2 menangis.. hurm =_="..
13) sering lupe bday kawan sendiri..tp bday dia selalu ingatkan kawan2..( sgt teruk!!)
14) suke lelaki type ala2 imam muda..weweiit.. ( geli jep aku..haha :D)
15) aku x pandai sgt belajar..kalo study pandai ckit..kalo x study x pandai langsung..
16) pandai bagi nasihat kat org,.tp x geti nasihat diri sendiri..^^"
17) kalo ketawa z geti nak slow volume dia.. haha.. (x caye tanye nina & tia )
18) cengeng.. (ini betul ..tanye kat ain , ani & wani)
19) terburu2 & kelam kabut dlm sesuatu hal.. (even dlm bercinta pon mcm 2..)
20) thp kejelesan yg tinggi!!! .. (no komen.. haha XD )
21) kalo dah suke kat org 2.. dia akan cerita pasal diri dia kt org 2.. haha..( bahaye sungguh.. )
22) mudah diserang sakit asthma..tp x serius la sampai masuk wad.. 
23) x suke perokok!!! sebab asap rokok wat aku marah2 ..( penyebab aku cepat mati 2..)
24) suke layan budak2 kecik..(x sbr nk ade anak sendiri weyh.. haha :D)
25) x suke menyusahkan org .. tp kdg2 ade juga la wat mcm 2.. 
26) cepat tension kalo ade masalah..padahal hal kechik jep 2..
27) mudah perasan ade org suke aku..padahal org 2 suke kt member aku jep.. (ini betul!!)
28) suke tido petang..haihh..x elok perangai !!
29) x suke sgt memasak..pas kena tengking baru masak..(lesen masak saya dah lame mati da..)
30) suke giler kt cite2 korea , jepun & sekali2 lyn juga english movie..
31) BI dia broken giler.. haha :D
32) suke sgt tgok gelagat dak2 kelas dia.. hahah (serius kelakar muke korg dok!!)
33) addicted amik gambar org than amik gambar sendiri... :D
34) cepat merajuk.. (di akui oleh ramai kawan2..)
35) suke sgt pendam perasaan.. tp kalo x tahan..dia suke ckp terus..(rujuk no 19)

ade byk agi pasal aku yg x sempat nk tulis.. so aku x sempurna yg korg sangkakan.. aku insan biase jep.. so kawan jep la ngan aku , k?? hehe :D

Tiada ulasan:

Catat Ulasan