YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Khamis, 10 Disember 2009

SPM finish!!!



salam..
sorry coz antar lambat psl SPM nie..
as u know..i'm free now..
exam dah abis ari selase 8/12/09..
conclusion yg aku boleh wat tntg 3 subjek terakhir ialah..

BIO
paper 1 tough ckit..
paper 2 aku ala kadar jerk,,
paper 3..aku wat dgn serius ( sng la juga Q dia)

PHY
paper 1 x cukup mase nk wat..( serious sgt wat)
paper 2 aku wat yg yg terbaik(insyaalah dpt markah byk)
paper 3..aku nk melompat jerk coz soalan spot keluar !!

CHE..
last day exam,,
paper 1 soalan dia mak aih..aras tggi dok!!
paper 2 aras sederhana tp susah utk aku..
paper3..geram coz lain yg ditarget , lain plak yg keluar..
wat ala kadar jerk..tawakaltuallah!!

CONCLUSION : THE HYPOTHESIS IS ACCEPTED. semakin kite rajin study sebelum tibanya SPM , semakin byk yg kite dpt jawab semasa SPM..

hahahahhahahaha;P
padan muke aku..2 la sape x suruh study mase awal tahun ari 2..
time nk exam baru nk study,.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

last day school :)

7/12/09
aku g  skolah ari isnin coz nk pulang buku teks..
dak2 akaun dah merdeka dulu..
aku x tau la plak ramai yg pulang buku time 2,,
aku tunggu la kejap..
sementara 2 aku cari la ani..
rupenyer dia kt bilik SPBT..
after pulang buku,,
kiteorg amik la gambar kenangan ..
ye la..esoknye aku x jumpe dia ag..
nie la gambar2 nye ;)


aku n ani ..BFF


budak2 akaun yg dah merdeka!!!


8/12/09
hati aku berdebar2 mcm ade x kena jerk..
aku mcm dah dpt tahu soalan chemistry tahun nie susah..
amik ko!! mmg susah gile..
walaupun time 2 aku dlm keadaan tension,,
aku teringat plak ari 2 aku last day kt SETA..
kt sini la aku belajar erti kehidupan tau..
nie ade la pic ckit2 before n after we all masuk exam chemistry..



wani n elly yg study sambil makan..



                    adib , ekin n far yg tgh makan sempat ag pose 4 me..

my classmate..(except sara)


on the way 2 surau..nk sembahyang zohor.( nie laluan depan pejabat)


terserempak plak ngan miza n tika..amik pic jap~


nie la medan perang dak2 SPM..


ex-class aku..kt blok F ( view from surau)


wani n ellyza yg sibuk study che paper 3~


aku plak asyik amik pic jerk~

muke2x dah abis exam :)


elly

aku

keluar dri skolah jerk trus dpt nie..nak amik ke x???
fening3x~

* P/S: kgkwn!! thanx coz korg suke kwn ngan aku~
         aku x kn lupe korg punye la. Aku skrg bz ckit coz nk cri duit
         4 buy HP baru. kalo aku x join korg g kluar jgn marah yerk..
         hope korg paham!! miss U all~

WSSLM

Tiada ulasan:

Catat Ulasan