YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Jumaat, 18 Disember 2009

Maal Hijrah pengubah hidupku di 1431 hijrah

Salam..
dah lame gark aku x blogger cam slalu..
as u know aku skrg kt kg ag..
nope..at my house at Taman Bunga Raya , Gemereh..

korg yg ikut aku mesti tau an prob aku skrg..
semua da solve it..
aku dah minta maaf kt mak n ayah smlm..
mase lps smbhyg jemaah ( bace doa akhir tahun n awal tahun)
pas2 we all makan n happy mcm dulu..
yg syoknye aku n acai smbil2 mkn smpt ag g jenguk bola..
smlm juga malaysia lwn ngan vietnam..
nasib baik menang..
tp diorg x mng dri segi agama la..
coz diorg trlps bace doa....
syg seribu kali sayang..
2 antara dia ngan allah..

sabtu nie angai nk pindah rumah ,
rumah baru dia kt tangkak..
aku x tau ar mcm mane aku nk minta maaf kt faiz..
aku kan ape..
dia marah aku coz aku backup mak dia..
dia 2 mkin lame makin emm..
ntah ar..
buruk2 parents kite..they all still our parent , kn3x??
mcm aku..
aku pon bukan baik sgt..
last3x aku sendiri yg mintak maaf..
kt mak aku..
aku siap nangis aw mase pluk mak aku smlm..
same ngan ayah aku..
aku x boleyh bygkn mase aku g jauh nanti..
kompem banjir wooo...
biase la anak manje..

tp aku x puas satu bende nie..
aku nk bljr keta la skrg..
nak study btol3x..
nak suruh ayah ngan mak support aku dulu..
coz they all x kasi aku keje an..
so, aku nk juga study keta 2..
aku da survey kt segamat ..
kt sini murah 2 mmg murah tp an..'
Quality dia x bape tip top la..
now , baru aku t
au why mak suruh study keta..
coz ayah x yah beli moto utk aku..
so aku boleh use his car..
hahahahha :)
tgok ar nanti, kalo aku dah dpt kunci 2..
abis la minyak keta..
he3~

aku xsbr2 nk balik JB..
rindu giler kt line celcom yg laju kt c2..
kt cini hampeh..
name jerk menara dkt kt rumah..
tp line dia lembab...
eh3x..
kt cini aku ade jumpe kwn baru aw..
bukan org tp kucing..
kucing org sebelah..
tuan rumah dia g perlis ( anak lelaki dia kawin kt cne)
so dia upah la kak diah ( cousin aku yg duk selang 2 rumah dari rumah aku )
utk jge kucing dia..
name kucing dia anggut..
dia 2 mix kucing siam + kucing parsi
bulu dia mak aih..
tebal giler..
best kwn dgn dia..
aku pon tlg jage juga..
kejap2 g tgok dia..
tanye da makan ke blom..
he3~

so..esok aku akan ke tangkak..
ngan mak long n wah..
acai keje esok...
so dia x leh tolong..
erm..ape ag nak tulis ekh??
da x de idea..
ok la..
C U later..
he3~

WSSLM...

SALAM MAAL HIJRAH 1431 HIJRAH~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan