YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Isnin, 27 Jun 2011

Teman..maafkanku.. :'(

Maaf..
jika kata-kataku dulu pernah menguris hati kamu..
jika perlakuanku membuatkan kau kurang senang denganku..
jika perangaiku membuatkan kau pening untuk menegurku..

Tapi..
janganlah pinggirkan aku sendirian di sini..
aku seperti hilang dek arus duniawi..
tanpamu di sisi..
yang selalu mengingati diriku ini..

Teman..
memang sukar kesilapan ini untuk dimaafi..
yang pasti diri ini seakan fobia sekali lagi..
diriku kini dibelenggu dosa-dosa silam..
maafkanku teman..
maafkanku..

Biarlah diri ini menyendiri..
mungkin aku tidak diperlukan olehmu lagi..
biarlah aku pergi jauh darimu..
mungkin juga kau perlu waktu..
untuk menenangkan perasaanmu itu..

Cuma satu yang perlu kau tahu..
aku amat menyayangi persahabatan ini..
teringat tatkala kita sama-sama merendah onak duri kehidupan..
mencari ilmu ALLAH SWT di sini..
aku merindui saat-saat itu..
saat indahnya merasai kemanisan ukhwah..

Teman..
aku tak seperti yang kau sangkakan..
aku hanya manusia biasa yang sering lakukan kesilapan..
aku sering melukai hatimu yang satu..
merosakkan ukhwah ini..
maafkanku..maafkanku..

Kini..
hanya segaris senyuman & kata maafmu ..
menjadi dambaanku..
sebelum aku melangkah pergi dari sini..



Sahabatmu ;
Hanisah Omar 
1240am
JB 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan