YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Sabtu, 11 Jun 2011

Pulau Pinang , we coming with Air Asia.Com :D..

Bismillahirrahmannirrahim

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh

Alhamdulillah..
rajin pulak saya nie mengupdate blog..
maybe sebab pas nie blog ini akan berhabuk..
so skrg je la mase yg ade untuk mengemas ape yg patut.. :)

smlm,
saya g ke Tune Hotel di Danga Bay , Johor..
semata2 nk beli tiket flight ke Penang..
b4 that pergi amik duit kt ATM di HSAJB..
cuak saya pas cucuk duit kt ATM Maybank..
bleh keluar resit jep..
terus saya pergi tempat keje mak..
mak suruh pegi balik tgok..
time tu alhamdulillah..ATM Bank Islam dah bleh guna..
first2 saya check baki dulu..
Fuhhh..Alhamdulillah..ade lagi.. :)
terus keluarkan utk beli tiket flight.. ~

destinasi seterusnya ke Tune Hotel ..
disebabkan dah lame x lalu sane..
saya sedikit jakun laa..
sebab baru tau yg Danga Bay sdg construction..
Jadi saya terpegun kejap ..
sambil 2 dok mengusha rumah limas Johor yg dah lame saya x tgok tu..
(5 bulan juga la x tgok..)..

Sampai terus gegar pintu kedai Air Asia.Com tu..
aikh? mane org? x kan dah tutup?
sekali rupe2nye kakak tu  g toilet laa..
hehe :D
than terus booking flight..
3 utk pergi , 2 utk balik..
total semua? hehe..
kopak duit PTPTN saya.. :(
tp x pe la..
sebab nk jimat masa & kaki ayah & mak x jelujur lama sgt if naik bas..
akhirnya...kami ke Penang with Air Asia.Com.. :) 



2 mlm lepas..
kami asyik ke rumah along & daus..
semata2 nk settlekan surat perjanjian saya , KKM & penjamin2 ~
sambil2 tu , dah lame x lepak2 rumah dorg sejak balik dari Melaka..
nak eratkan lagi la silaturahim sesama adik beradik ipar :)
Ayah siap ckp smlm..
"Kalo la ade anak 10 org..10 malam agaknye pergi rumah setiap anak "
hehe :D




erm..
ingatkan ari ni nk pergi cari sandal baru..
sebab sandal lame dah haus tapaknye..
erm..maybe pass zohor @ asar kowt..
mak tgh relaks2 nie..
kasi dia relaks dulu..hehe :)






erm..
ari tu dengar lagu ini..hiba sgt2..
:'( 
"Adakah ALLAH akan menerima taubatku?"




ok la..
Jaga diri ,  iman , amal & Islam..

Wassalam..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan