YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Sabtu, 16 April 2011

masalah hati cik niesa :(

Assalamualaikum..

hati terpagut pilu..
mulut ego mengatakan rindu..
semuanyaa hanya mainan emosi yg terganggu,,
penyakit hatiku kembali semula..
tolong la aku , Ya ALLAH..
semakin aku cuba lupakan..
makin dekat masalah hati itu menghampiriku..

terima kasih pada Akhi Farhan..
banyak bagi nasihat & pandangan..
adik niesa betul2 appreciate it !!
byk abg tolong niesa..
hurm :')


"bukan mudah aku melupakan semuanya yang berlaku pada hidupku ini.. yang manis..yang pahit..semua tu aku jalani dgn tabah.. tp.. untuk kembali seperti dulu..maafkan aku..kerna ku x bisa melupakannya.. :( "

"ku akan pergi..pergi jauh meninggalkanmu..ku akan pergi..dan takkan ku berpaling lagi..ku akan pergi..pergi meninggalkanmu sendiri..dan..ku akan pergi..pergi menyahut seruan ilahi..jagalah diri..jagalah peribadi..jagalah segalanya..kerna kau akan bersendiri..tanpaku di sisi.."

aku nk diriku yg ceria..
yang x taw ape itu rasa yg satu itu..
aku yg dulu seorg yg gembira..
kini kesepian pilu memikirkan sgt hal itu..
hurm..


HANISAH OMAR!!!





di manakah awk yg dulu???







awk sekrg selalu mcm nie...





(T_______T)




Wassalam.. :'(







Tiada ulasan:

Catat Ulasan