YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Jumaat, 13 Ogos 2010

adehh,..dah lame x update ^^"

assalamualaikum :)
hheeh..
rasenye sempat agi aku nk ucapkan salam ramadhan kepada semua umat ISLAM di dunia ini :)
Salam 1 Malaysia utk rakyat2 yg berbangga hidup dgn status Kewarganegaraan MALAYSIA...

hari khamis 12/8/2010

ari sambutan kemerdekaan bagi peringkat MSAB :)
aku dan rakan2 yg lain menyertai persembahan nyanyian dan fashion show..
aku cite satu2 ea..
persembahan nyanyian:walaupon ari isnin baru kumpulan org..ari selasa terus rehearsal..rabu cuti dan khamis kena persembahan..but boleh la..hehe..
fashion show: pas nyanyi jepp.semua kelam kabut nk susun atur utk naik pentas 4 runway..huhu..excited..
so..semuanya berjalan dgn lancr walaupon ade konflik ckit..hehe

Pilihanraya MPPPU 2010/2011 :)
ari yg ditunggu2 dah tiba..
seram sejuk aku..
persaingan sengit berlaku..akhirnya..aku kalah...huhuu..
aku x kisah kalah..tahniah kepada yg menang..

YDP: Zezanthia
T.YDP: Farhan @ alai
N.YDP: Yen Ning
Setiausaha: Jun Bei
N.Setiausaha: Syda
Bendahari:Boey
N.Bendahari: Hanisah
Esekutif: Shara
               Bad
               Zana
               Jun Hao

so..ini la board MPPPU yang baru..hope kite boleh work as team.. :)

so conclusion pada ari 2..
ya allah!!
hanya allah jep tau..
penat giler
but have fun :)

Thanx kepada 10 undi yg aku dpt ari semalam..thanx korg sebab percaye aku..dan kepada yg menyorak suare utk aku..terima kasih..sian korg ..sampai sakit2 tekak an..dah la puase..haiihh...x dapek den nk nolong..heheh..
 
ok la..tc..
salam :)

*kalo nk tgok pic..tekan sini :)..hehe..==> kami :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan