YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Selasa, 12 Januari 2010

.:.:.:geram.bz.ceria:.:.:.

Salam..
dah lame x upload blog ea..
bukan malas nk upload..
cume bz jerk..
mmg bz..

aku cite ea pasal hal yg wat aku aku geram gile....:

"INTERVIEW IPTS"
as u know..
aku dpt tawaran interview kat hotel sri malaysia jb..
first2 aku ingt ipta..
cipan..
siap bg mesej..
suruh dtg..
bwa slip trial SPM..
blah ar..
nasib baik aku tergerak ati nk g Persada ( karnival JOM MASUK U)...
aku tanya org kt c2..
diorg ckp xde wat tawaran pape pon..
nasib baik!!!
but geram gile..'
coz dah permainkan perasaan org..
ye la..wat ade dak yg dok kt muar ..
dtg jauh2 skali dpt interview IPTS..
mesti kena marah ngan parents diorg an..
papehal.. aku da x kisah pasal 2..
lntk dia la..


Kesibukan yg melanda aku pada minggu depan..

..RASAMAS di KOTARAYA JB..

as u all know..
aku da g interview keje kt c2 smlm..
alhamdulillah ..dpt!!
tp byk juga aku kena wat sblum jdi pekerja kt sane..
1) amik injection typhoid kt tgkt 8 menara TH ( MBJB bahagian kesihatan)
2) amik gambar ukuran pasport 2 keping+ 2 salinan IC..
3) baju ( sponsor by company) seluar+tudung+kasut+stoking+talipinggang all in black!!
4)masuk keje pagibalik petang..petang balik malam..
5) gaji..1 jam RM3.50..
6)cuti seminggu sekali..

p aku start masuk ari isnin mggu depna coz daus g indonesia..
x de sape la nk antar aku g keje..
so..
18/1/10 aku start keje!!!
wish me luck yeah!!

ceria terpancar d wajahku ^^

ok la smpai cni jerk!!
kalo aku rajin nk upload..aku upload ag~
Wslm~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan