YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Jumaat, 1 Januari 2010

1/1/10

Salam..
ari nie dah mula tahun baru..

2010..
aku x sedar dah 17 tahun aku dipinjamkan ke dunia nie..
utk mghadapi ujian yg Allah beri..
syukurku yg x terhingga kepada ilahi..

2010..
tahun yg membizikan..

=> RISIK KAK AYUNI 2/1/10..
*Daus da kemaruk nk berbini..nasib baik aku nie rajin nk make overkan bakul lame jdi cantik 4 ltk tepak sireh..

=>RESULT SPM dalam bulan 3..
*gerun doe..kalo gagal mcm mane?? choi3x!!

=>DAUS TUNANG dalam bulan 5 kot..
*aku bz coz aku +angai yg akan sibuk wat hantaran utk dorg..

=>TECHNICIAN DENTAL dalam bulan 7(kalo dpt la)..
   *packing brg2..dah la kena dok kt Penang..jauh weyh!!



=>DAUS KAHWIN may be bulan 10 kot..
*lg la aku sibuk doe..dah la sibuk ngan kolej..exam..

#mmg aku rase 2010 mmg membuatkan aku lagi cepat TUA..
 pnt seyh...
 hope ALLAH berikankan aku kesihatan fizikal n metal utk aku harungi sume nie..
 AMIN!!

Wslm~


Tiada ulasan:

Catat Ulasan