YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Ahad, 6 Mei 2012

bercerita tentang CINTA PERTAMA..

jgn tipu..
jgn ckp kita tak pernah jatuh cinta pandang pertama..
saya pun pernah..
saya pernah berharap dia akan jadi pendamping saya hingga ke syurga..
tapi semua tu angan-angan..
mungkin masa itu saya comot , tak cerdik dan tak secantik yang lain..
tapi saya sayang dia seperti mana keluarganya menyayangi dia..
tapi..
betul cakap orang..
cinta manusia ini tak kekal mana..
hanya sementara dan cinta ALLAH la cinta abadi..

sekarang..
dia bersama orang tersayang..
dan saya doakan dia bahagia hingga ke jinjang pelamin dan semestinya ke syurga ALLAH nanti..
walaupun kadang-kadang terhimpit perasaan rindu padanya..
cepat-cepat saya beristighfar..
dan saya cepat-cepat fokus pada kerjaya yang belum pasti penghujungnya..
dan sebolehnya saya mahu melupakan segalanya tentang dia..
tentang bagaimana saya yang jahil ketika itu jatuh sayang padanya..

dulu saya punya prinsip ..

1)suka
2)sayang
3)cinta..

dan kepada dia..
saya dah jatuh sayang..
mungkin ketika itu saya keliru..
menyayanginya seperti abang ataupun lebih dari itu..
tapi yang boleh saya katakan.. ia lebih dari itu..
dan hati ini seakan berdendam tatkala dia mentah-mentah perasaan saya..
hanya kerna saya budak kecil berumur 9 TAHUN..

#haha.. kecik2 dah mengatal.. ape pon x boleh.. :P

Tiada ulasan:

Catat Ulasan