YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Jumaat, 4 Februari 2011

Dia permata yg di cari.. heee

assalamualaikum..
korg sihat x??
alhamdulillah..aku kt sini kurang sihat..
sebab semput x hilang2..
haisshh..
esok aku dah balik melaka..
cepat giler kan??
hee..
saje balik awal..
bleh rest otak n nk kemas bilik yg dah seminggu aku tinggalkan tu..
hehe

eh eh..
lari topik plak..
hehe..
ingat x cite wannabe abg angkat aku 2??
(tlg la ingat ye..aku malas nk ingatkan balik..hehe)
ari 2..
aku post kt FB aku lirik lagu nie..
______________________________________________________________________
"Ya Allah..jika dia benar untukku..tetapkanlah hatinya dengan hatiku..jika dirinya bukan milikku..damaikanlah hatiku dengan ketentuan-Mu..~"
_____________________________________________________________________________________________

then he replied : permata yg dicari.. hehe
aku: hehe..lagu favourite tuh :D
he replied again : oooooo.. patut ar.. hehe
aku:patut la ape?? hehe~
he replied again n again :Xde pape.. saje je.. hehehe

heheh,,cumilkan??
haha..(tlg ckp cumil ..kalo x aku nangis kat sini..hee)

so..
dalam 12/2 nie 
aku nk ajk dia , lyeah n capik g Bandar Hilir..
x taw la..tu pon kalo abg free..
hope sgt dpt keluar ngan dia..

kt kelas aku ..
aku asyik cite la pasal abg kt member2 aku nie..
until ade la sorg nie..
dia fed up kowt aku asyik cite pasal abg kt dia..
sampai dia selalu wat aku marah n terasa sikit la ati tu...
x pe la.. asalkan aku n dia still kawan :)

hope..
kalo panjang umur aku nie..
2015..
akan aku tamatkan zaman bujang aku nie..
x mo lame2..
t x produktif ( mcm org tu ckp..heheh)
x pe la..ade jodoh..ade la..
semua tu ALLAH tentukan , kan??

ok la sebelum aku terus melalut..
baik aku siapkan assignment yg tertangguh tu..hehe
ok la..jage diri..
wassalam :)



(saat ini..aku amat merinduinya..adakah dia merasainya?)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan