YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

Ahad, 13 Jun 2010

my birthday wishlist :D

salam..
penatnye kemas blog aku nie..
jdi tempat ternak tikus..
hehe..


how are u everyone??
(acehh..ckp bi konon..pirahh)
hehe..just want to improve my speaking ma..


back 2 topics..
my birthday is coming!!!
hahah :D
x sabo seyh..
so..
i already make wishlist 4 that ..


1) bag 4 school (* nak sgt2 sebab beg aku 2 dah bleh cmpak ke laut)

2) kimchi at CS JB (* kak ayuni treat me :)

3)hp lollipop LG (*xkn dpt punye..=_=")

4) DVD Cinderella's sister,The personal taste n The birth of the rich (cetak rompak) (*2 pon kalo dah keluar cd 2 kt malaysia)

5) Lollipop BESAR punye :D( beli sendiri)

6) Jam tangan warne yellow..(*hahaha.berzaman mintak jam.x pernah dpt) 

7) hp SAMSUNG CORBY yellow colour.(*jgn harap la..)

8)hang out with my friends. (* yes!! at my bday..we all gather together)

9) give lollipop to my classes :) (* insyaallah ade  duit lebih t.aku belanje dorg)

10) someone treat me the karate kids movie.( * my cutess ani :) treat me :)


ain dia kate nk belanje aku makan mc d.. wahhh x sabar seyh..
so..
korg yg x dpt dtg 2 x pe la ea..
terima kasih kalo setakat wish jerk..
sebab korg ingat juga bday aku..
so..mina!! arigato :)

wslm :D

Tiada ulasan:

Catat Ulasan